Blogs

Flow - 4 tips!

Het maken van waardevolle communicatie kan best een opgave zijn. Door in een creatieve flow te komen, kan het makkelijker gaan en bovendien werkt het prettiger. Het maken van content wordt dan minder een to do en meer iets dat zich als vanzelf vormt. Morgen begint er weer een nieuwe werkweek. Daarom vier tips om makkelijker in die flow terecht te komen.

Contentmarketing

Tijd investeren in contentmarketing; waarom zou je het eigenlijk doen? Ik heb het hier wel de hele tijd over content creëren, maar misschien zie je nog wel helemaal niet in waarom inhoudelijk sterke communicatie (= content) bijdraagt aan het succes van een organisatie. Lees hier 5 redenen die je hopelijk doen overtuigen om hierin te gaan investeren.


Associëren kun je leren

Stel jezelf regelmatig de volgende vraag en content maken zal een stuk makkelijker gaan: “Wil ik dat mensen dit associëren met mijn bedrijf en mij als ondernemer?”

 

de kracht van de herhaling

Om rond te kunnen komen van jouw onderneming, en dus fulltime te doen wat je het liefste doet, zal je aandacht aan marketing moeten besteden. Ik geloof vooral in contentmarketing, het inhoudelijke verhaal van jouw onderneming overbrengen.